Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Elin - 5 mars 2008 14:45

Rinde ams. Fick prata med en kvinna.

Hon sa att jag skulle bli kallad när dom skulle ka
lla mig. Hm?!

Jo, jag skulle ju behöva en handlingsplan. Men ick
e sa nicke. Jag skulle hämta

någon daganteckning på ams och ta min gamla handli
ngsplan. 

Och om dom frågar så skulle jag säga att man inte 
kan tvinga ams till något!! HAHAHA!

Jaja, jag gör som dom säger. Inte mitt fel.



Annars så sitter jag mest här vid Andreas dator oc
h tänker på Andreas.

Tokigt vad mycket jag saknar honom när han inte är
 hemma.

Men der är ju ändå bra, för då blir jag så glad nä
r han kommer hem sedan. :D



Påskplanen är nog att jag ska hänga med Andreas oc
h hans familj till Storuman.

Där vi firar påsken med att träffa lite av hans sl
äkt och åka skoter. 

Men sedan är jag även sugen på att åka hem till St
öde en sväng.

Måste ju tvinga av mamma ett påskägg till mig ocks
å! Mums!

Vet dock inte om jag har råd med båda resorna. Fas
t tror att de ska gå. 

Eftersom jag kom på att jag hade 500kr i värdechek
ar på bussen kvar. Från en tävling.

Så de ska nog lösa sig.



Senare blir det så att Sara kommer hit och hänger.
 Ska kolla på någon film.

Vet inte vad det blir. Blir bra hur som helst. För Sara är bra :D 

Av Elin - 5 mars 2008 12:22

Här sitter jag vid datorn igen.

Andreas har nyss gått. Han skulle till Tuben och f
ixa med skolarbete.

Får se när han dyker upp hemma igen.


Nu ska jag ringa ams. För jag måste fixa en handli
ngsplan innan mitt möte med soc.

Skriver mer senare. 

Hej Hopp! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards