Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Elin - 4 mars 2008 14:22

Ska skriva jobb ansökningar nu.. men orkar inte riktigt än.

Har varit duktig och fixat med en massa papper til
l sociala. Dom är lite jobbiga. 

Så mycket dom vill ha reda på. Som man själv nästa
n inte har någon aning om.


Varit och handlat nyss. Känner mig vuxen när man h
andlar och sedan använder icakortet.

Fast inte jätte vuxen, eftersom det är Andreas ica
kort :)

Men i alla fall så blev det till att inhandla lite
 till maten. Som blir gomacka.

Även mjukpepparkaka står på listan ikväll. Hade lu
st att baka semlor. Orkar dock inte.

Vill baka hembakt bröd också. Så gott. 

Har verkligen minnen från mammas hembakta börd. Ny
 gräddade och varma. 

Så smöret och osten smälter. Mums!



Näe.. Måste verkligen ta itu med jobbansökningarna
 nu.

På tal om jobb. Grattis till jobbet Kristina :)


Tack och hej leverpastej! 

Av Elin - 4 mars 2008 10:07

Jo, visst blev man det.

Det var Majken från Socialkontoret. Hon sa att de 
fanns en tid idag istället för den jag fått nästa 
vecka.

Men jag har inte hunnit fixa mina papper som jag s
ka ha med.

Då fick jag alltså tacka nej. La på luren och skul
le sova. Men kunde inte, var alldeles för pigg.

Gick på toa. Läste lite medans Andreas slumrade et
t tag till. 


Till frukost blev det:

Jag- pågenlimpa med ost och saft (slut på mjölk)

Andreas- pågenlimpa med ägg och kaviar. Samt te med honung i.



Dagens planer är väll att försöka fixa med lite papper och sånt.

Blir väll till att ringa en del.

Adjö

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards