Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Elin - 3 mars 2008 21:56

Till mat blev det korvstroganoff och ris.
Vi var mitt uppe i matlagningen. Skulle plumsa i lite tomatouré. Men vad ser man då? Jo, det är mögel i burken.
Andreas erbjöd sig att gå och köpa. Fast kom på att de nog funkar med ketchup.
Blev helt ok må jag säga.

Efter middagen blev det till att läsa några kapitel i boken som jag nyss köpte. Narnia, alla sju böcker i samma bok. Köpte den i fredags och har snart läst ut den. Jag tycker om böcker :)
Andreas hade inte tråkigt han heller efter middagen. För han har nyss köpt ett spel till sin xbox 360. Mass effect. Det kom med posten i fredags och han har varvat de alldeles nyss. Hua! Men han gillar sina krigspel och jag mina böcker.

Vi har ju också lyxet att ha ett badkar i badrummet :) Ja?! Var skulle de annars stå? Hm.. Ja, men i alla fall så tog vi oss ett bad och jag fixade med hårinpackning.
Och nu är man tillbaka i soffan. Andreas med sitt tvspel och jag med datorn.


Glömde förresten att näma att jag har en smart storasyster Kicki i Lund. Måste ju nämna henne när jag nämner alla andra. Annars blir de orättvist.



Har varit förkyld nu över helgen, men börjar äntligen bli bättre. Fast jag har en dum blossa i munnen. Skit jobbigt! När jag äter så biter jag i den nästan hela tiden. För den sitter på insidan underläppen. Precis där framtanden ska vara när jag tuggar. Men men.. den försvinner väll snart.

Hoppas allt är bra med er som läser! Om de är någon som läser vill säga..haha!
Lämna gärna en kommentar eller två.
Hej Hopp Gummisnopp!

Av Elin - 3 mars 2008 16:12

Hej hej!

Jag behövde ett tidfördriv. Varför inte en blogg tänkte jag?
Så kan ju lilla mamma få läsa om vad jag har för mig om dagarna :)

Bor i Luleå med min älskade Andreas!

Men kommer annars från Stöde. 4 mil väster om Sundsvall.
Där har jag Mamma, lillasyster Maria, mammas sambo Nisse, vovven Bessan,
mormor och min idol morfar på en adress.
Sedan har jag Pappa på en annan adress.


Men nu blir det matlagning med min Andreas!


Ha de!
Bye bye

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards