Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Elin - 26 februari 2010 13:57

Tycker att veckorna bara rusar iväg. Hinner knappt tänka :P


Idag har jag fått vikariera igen på min avdelning. 08-13 eftersom Eva-Karin fortfarande är sjuk.

Klagar inte! :D Behöver pengarna..

Sedan på praktiken under fredagarna. Då finns det alltid något gott i personalrummet. Idag var det semlor.. Ojoj. Det slank visst ner en i magen.

Och ingen lunch fick plats.


Råkade även glömma bort att ringa Andreas och ändra våra planer. Han skulle hämta mig 12. Men då fick jag ju jobba till 13.

Och han ringde vid 12. Frågade om jag kom snart.

Kände mig som en skurk :(

Men men, ibland kommer man inte ihåg allt.


Fick mina gratis lotter idag från gratisskraplott.se

Vann ingenting, men ändå. Super bra med gratis lotter!!


Nu blir det slappa. Sedan ska vi på bio ikväll och se avatar :)

Blir mys!

Ovido - Quiz & Flashcards