Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Elin - 23 februari 2010 17:37

Jag trodde att den här dagen skulle bli väldigt krävande och jobbig.

Trodde att det skulle bli jag och två vikarier.

Men istället fick jag gå över till avdelningen Tranan och vara vikarie där. Älskar betalt arbete!!!

Hade till och med stängningen och det gick bra.


Inte blir det sämre av att komma hem heller.

För där väntade min Andreas med början till en lasange.

Min födelsedagspresent hade kommit tillbaka. T-shirt med batman! :D

Samt en biobiljett från AktiebolagNu.

Och ett mail från gratislotter.se som ville ha min adress för hemskickande av en trisslott och tialott!!!!!

Kan det bli bättre! :D



Sedan vill jag också säga att jag har lite hemlängtan till familj!

Vill krama om min lilla mamma!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards