Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Elin - 15 februari 2010 07:50

Först på fredagskvällen fick jag super ont i hela kroppen.

Tog febern. Jo, 38.2

Febern höll i sig till under lördagsförmiddagen.

Då jag istället börjar få sjukt ont bak i ryggen.

På kvällen står jag inte ut mer. Vi åker till sjukan.

Där konstaterar läkaren att det inte är något inre som är fel. Troligen någon sorts muskelsammandragning eller liknande.

Får med mig tradolan hem.

Tar en alvedon och tradolan. Somnar på en gång..


Under söndagen mår jag illa i stort sett hela dagen.

Och har en mage som känns uppblåst och spänd.

Ska sägas också att min mage inte mått bra under denna vecka. Typisk rännskita :P Super skoj :(


Vaknade nu på morgonen. Kliver upp och mår illa.. Mår så sjukt illa.

Samma sak magen. Det bara rinner ut.. Fan..

Om det är magsjuka. Så låt mig spy eller nått.

Själv skulle jag ju chansa på något liten infektion i magen eller nått.


Men är så förbannat less på att vara sjuk nu.. Vill bara vara frisk! Ska det vara att begära för mycket...

Ovido - Quiz & Flashcards