Alla inlägg den 28 november 2008

Av Elin - 28 november 2008 17:43

Hemkommen från Luleås vackra innerstad.

Andreas handlade på sig en snygg tröja från carlings, en spade och så har han fixat en julklapp till sin lillebror.


Själv har jag köpt ett par gråa knästrumpor, rakningskräm till benen. En del av Erikas julklapp blev också fixad :D



Så nu sitter vi hemma i soffan. Andreas spelar tv-spel och jag ja, jag sitter vid datorn. Middagen är redan intagen. Maxmål! Mums!

Kanske ska göra såna där gelegodisar med sprit i. Se om de funkar och hur de smakar. Skulle ju vara lite roligt i alla fall.

Blir nog att se idol ikväll. Hoppas att antingen johan eller robin åker hem.


Mmm, men så är läget i alla fall. Känns skönt att börja fixa med julklappar. Så man slipper stressen senare.


Vad händer för er i helgen då?


Kram kram! 

Av Elin - 28 november 2008 11:13

Glömde ju bort att gratta Kickis Johan igår!

Så grattis i efterskott!!!!!! 

Av Elin - 28 november 2008 11:03

Ja, idag är det ju de.

Har gjort klart den där skituppgiften från ams. Inget som var så givande direkt. Osakade bara stress och så.


Blir nog åka till stan en sväng idag.

Köpa nå gott att dricka i helgen och kanske kolla på julklappar till alla dessa personer som står en nära.

Tror jag vet vad Erika ska få. Sedan har jag en idé på Maries, som det blir ganska så säkert. Och Markus är redan klar.

Spånade igår ganska mycket. Kom på en sak som Andreas ska få i julklapp. Vi har satt en gräns på ca 200. Tror att jag ska komma innanför den ramen någorlunda :P

Ikväll blir det nog bara mys framför tv:n. Äta ostkrokar och sånt. Mums! Ni  vet ju hur jag är med mina ostkrokar. Finns nog inget godare än det!!!


På lördag ska jag troligen in till stan igen. För att lämna en massa cv:n till arbetsgivare. Om dom vill ha. Samt höra mig för om praktikplatser.

Även om amshandläggaren gav mig som namnförslag till en praktik på en frisörsalong. Man kan ju hoppas att man får det.

Lördag kväll består nog i att ett glatt festgäng kommer hit och umgås. Jag tror dock att jag ska ta det lugnt och ladda för att festa hemma i stöde vid jul.


Söndag är det julskyltning här i Luleå. Kl. 12-17 :D

Då måste man ta sig en sväng där och köpa på sig nå gott. Kanske bakar dom nå gott bröd där som förra året, och knäck finns de säkert!!



Nu blir det frulle. Flingor och mackor.

Efter det rakt in i duschen.

Hej Hopp på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards