Alla inlägg den 18 november 2008

Av Elin - 18 november 2008 22:05

Idag har mensvärk varit det ledande ordet.

Sjukt att man ska behöva ha så ont. Blir lite arg.. Men de  värsta är väll att jag inte sover bra alls under denna blodiga vecka.

Och när jag inte sover bra, då blir inget bra :P


Tänk att det snart bara är en månad kvar till julafton! Jag längtar efter att få åka hem till stöde en sväng.

Vakna upp på julaftonsmorgonen, öppna paketet man brukar få då. Bara mysa med familjen.

Äta julbord, se på kalle. Träffa tomten :P Och få paket :D


Men sedan är jag precis som Moa (http://kerfstedt.blogg.se) lite orolig för julkalendern detta år. Även om jag är 21 år. Så tycker jag om att få julstämningen från den. Det ska vara mycket julkänsla. Så hoppas att den blir bra i alla fall då. 

Ovido - Quiz & Flashcards