Alla inlägg den 11 november 2008

Av Elin - 11 november 2008 17:11

I helgen har min kära mamma varit här i Luleå och hälsat på.

Så härligt att umgås lite. Sedan att få frysen full med gott kött är ju ett bamse plus :D


Varit på arbetsintervju förra tors, inge jobb. Men en bra erfarenget.

Även om jag gärna skulle vilja arbeta som dealer. Skulle vara ett skit skoj arbete tror jag. Men men, kommer säkert mer tillfällen.



Händer inte så mycket annars, ska till ams på tors. Samt fixa med lite papper.

I helgen funderar Andreas på att dra ihop en del folk till att lana hemma hos oss. Så då kommer jag nog ta en riktig läs, mys kväll. I något hörn av vår lägenhet. Kanske stänger in mig i vårat tomma rum och fixar lite mysigt där. Får se hur det blir.


Jag har julstämmning i hela kroppen annars. Jag vet, tidigt för att få det. Men skit samma! Jag vill göra knäck, lussekatter och annat som hör julen till. Vill ha julafton. Med paket och familj.

Längtar som en tok.

Dock så har jag bara köpt en julklapp än så länge. Marie Wiklunds :)

Det kommer nog bli flera inom kort. Ligger halva dagarna i soffan och funderar över julklappar :P haha!


Tack ännu än gång lilla mams för att du hälsade på :D


Ha de fint alla! kram kram.. 

Ovido - Quiz & Flashcards