Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 5 januari 2010 21:06

Varit på förskolan igen.

Och kan säga att jag gillar det :)

Fått en mjukstart. Bara runt 7-8 barn och röddag i morgon.

Ganska skönt.


Sedan nu på eftermiddagen när maten skulle lagas.

Då bäddade min älskling ner mig i soffan och lät mig sova. Var väldigt trött..

Blev väckt och där står maten. Stuvade makaroner och korv.

Kan man ha det bättre?!

Älskar dig av hela mitt hjärta Andreas..


Imorgon blir det städning och tvättning. Samt panta och slänga sopor.

Av Elin - 4 januari 2010 22:19

Mina tankar går till en kompis här uppe i Luleå ikväll.

Lämnad utan någon som helst vetskap. Bara ett chockbesked.

*Många kramar till dig*

Av Elin - 4 januari 2010 17:06

Har gått bra. Varit på förskolan med några av barnen :)

Lite trött och seg men annars har det gått riktigt bra.


Kommer helt klart sova gott inatt.

Av Elin - 3 januari 2010 19:41

Varit på stan en sväng idag.

Köpte en deodorant på åhléns som luktade fruktsallad! :) Så himla gott...

Samt en rengöringskräm.

Tänkte att nu när man ska börja praktiken på förskolan. Då kan jag försöka få in rutinen att tvätta ansiktet på samma gång.


Till bibblan han vi också. Lånade två nya böcker i en serie jag håller på att läsa.

Jarastavens vandring av Saga Borg. Lite som isfolket böckerna. Men finns bara 9 böcker i denna serie. Inte som isfolkets, runt 40 något.


Spelat lite på wii. Nya super mario. Väldigt skoj :)

Av Elin - 1 januari 2010 14:01

Denna fredag har jag jobbat :)

Gick bra.

Fick även sluta lite tidigare.


Ikväll blir det kanske film tittande. Annars vet jag inte.

Ovido - Quiz & Flashcards