Alla inlägg under maj 2009

Av Elin - 4 maj 2009 12:55

Händer inte mycket. Förutom att solen steker. 

Hade tänkt ta mig en bussfärd till myrorna. Men vaknade vid 11. Så kändes lite sent, eftersom jag behöver duscha och greja.

Kanske i morgon. Om vädret håller i sig.

Så fint väder.

Nu måste jag sluta vara förkyld! Då kan jag ta en filt och lägga mig ute i solen.. 

Av Elin - 2 maj 2009 19:00

Jo, jag känner mig bättre. 

Bara ganska snorig nu, en hals som kliar, och lite trött. Men annars så.. Det går åt rätt håll! :D


Bara vilat idag.

Kolla på tv, handlat.. softat. 

Av Elin - 1 maj 2009 15:29

Fortfarande sjuk. Men ingen feber :D

Bara snuva, hosta, snurrig i bollen och lock för öronen. Det känns härligt :P


Vädergudarna retar mig! Det är strålande sol ute! 17 grader!

Och här sitter jag, inne och snuvar. Elakt säger jag bara.

Har i alla fall orkat duscha idag. Ett stort framsteg...


Nu vill jag bara bli frisk och kunna njuta av solen :)

Förlåt att jag tjatar om min snuva, men bättre att tjata här än för Andreas. För han är minst lika förkyld som mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards