Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Elin - 16 maj 2009 22:35

Just nu kollar jag självklart på ettan! Sverige vinner nog inte i år tyvärr även om låten nog kan få några poäng.


Annars var jag borta hos Linus o Martin med Andreas, för att fixa middag förut. Skulle grilla.

När vi försöker få fyr på engångsgrillarna så vill inte den ena. Men den andra blir de ganska bra fart på.

Vi hade grillarna på en trä grej. Svårt att förklara. Men ser ut om en ganska stor trådrulle.

Den började brinna flera gånger. Om vi säger såhär. Innan vi kom dit var den fin fin. När vi gick. Då var den sönder och sotig :( Men vi tömde en hel massa vatten på den. Så det gick bra..

Även att jag blev kallad lilla mamma. Bara för att jag blir lite rädd och försiktig när det brinner (och bara jag som kollade efter det hela tiden)  ;P

Men någon måste ju vara den förståndiga..


Annars har vädret varit strålande. Både igår och idag.

Kollar ut nu, och vad ser jag?! Regnar det? Måste kolla...

Svårt att se, men kan nog komma lite regn.


Nu ska jag titta vidare på Eurovision!

Kram på er, och en extra till mormor som fyller år idag! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards