Alla inlägg under februari 2009

Av Elin - 6 februari 2009 18:50

Då var det slut på denna fyra veckors praktik. 

Har haft det super bra där borta och kommer längta tillbaka.

Som avskedspresent fick jag två shampon för ca:400kr. Styling gel för ca: 200 kr. Samt presentkort på coop, 300kr. Och blommor. Helt sjukt!!!!

Visst blir man glad. Känner verkligen att dom har uppskattat att ha mig där :D


Ikväll blir det supa till jag stupar..haha!

Ha de gött!!


kram 

Av Elin - 3 februari 2009 21:55

Varit på praktiken idag.

Klippt upp håret lite mer. Samt satt slingor :D Ska försöka fixa en bild denna vecka.. så ni får se. Känner mig nöjd i alla fall.

Har funderingar på att klippa snedlugg helt. Men vet inte.. kanske bäst och vänta o känna in nya frisyren först.


Nyss varit och handlat. Dyrt med mat 250kr denna gång. Även om det kan bli dyrare när vi handlar.


Söker jobb hela tiden. Överallt. Eller mest i Luleå, lite i Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall. Så har du ett jobb ledigt någonstans där. SKRIV!!!


Nu blir det andra avenyn sedan sängen. Bye bye 

Av Elin - 2 februari 2009 15:37

Varit iväg på socialen och pratat om ekonomisktbistånd.

Handläggaren var seriös och bra.

En hel massa papper som ska in denna vecka innan han kan sätta sig ner och ta ett beslut. Hoppas på det bästa..


Imorgon ska jag till praktiken igen. Känns bra. Jag tycker om att vara där och hjälpa till. Härliga människor att umgås med.


Nu ska jag ringa lilla mamma en sväng.

Bye bye 

Av Elin - 1 februari 2009 16:00

Vi ringde till folket med den fina lägenheten. 

Men dom har bestämt sig för att inte flytta :.( Ville verkligen ha den lägenheten..

Vi har även ringt om den första lägenheten vi var och kolla på, dom ska fundera på om dom vill byta.. hm..


Händer som vanligt inte mycket. Sitter och letar jobb. Men finns inte så mycket. 

Ovido - Quiz & Flashcards