Alla inlägg under februari 2009

Av Elin - 18 februari 2009 20:04

Hej hopp! 

Idag har det inte blivit mycket gjort.

Badat, läst, ätit mat.. det är nog dagens stora händelser. Och det säger väll en del..haha

Men i morgon blir det ju i alla fall tvättning. 

Av Elin - 17 februari 2009 14:41

Sökt en massa arbeten idag.

Kan man ju hoppas att man får något också.


Annars händer de inte mycket idag. Vi ska äta go middag med lövbit :)

Mumma!



På torsdag blir det tvättning också. Kan behövas nu när de krisar i strumplådag :P 

Av Elin - 14 februari 2009 20:24

Allt jag har att säga är.. JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS ALMSTRÖM!!!

Av Elin - 14 februari 2009 17:18

ja, kan man ha tråkigare......blä

Av Elin - 13 februari 2009 15:20

Inte hänt något änn så länge.


Senare blir det bowling och tv-spel efter det.

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer. Men blir säkert något bra  :)



Av Elin - 11 februari 2009 16:59

Haft en sån skön dag idag.

Varit ut till storheden en sväng. Kolla runt på myrorna.

Därifrån kom jag iväg med två västar och en väska.

Sedan till coop. Kom hem med en lökhackare, tillbringare och bakpenslar :D

Från åhlens blev det en bh och tre par trosor.

Massa fint!!!


Sedan har vädret varit så fint också!!!

Minus 10 och strålande sol :D

Ikväll blir det kanske mys med popcorn och saft! 

Av Elin - 10 februari 2009 14:18

Har så tråkigt att jag skulle kunna trilla av pinnen..

Finns ingenting att göra, förutom att kolla efter jobb. Men de har jag gjort nu i några timmar.


Missade visst ett möte på arbetsförmedlingen igår. Ett möte som jag inte ens visste att jag hade. Då är det svårt att inte missa. :P


Annars så har jag mensvärk. Sån skit som man får stå ut med som tjej.


Less på att bara vara.. bajs säger jag bara. 

Av Elin - 9 februari 2009 14:38

Fått avslag från soc på ekonomisktbidrag. Vi har visst för mycket pengar fortfarande.


Varit till stan en sväng och lånat böcker. Samt handlat.

Idag ska jag visst roa mig med mensvärk och migrän verkar det som. Jippi :(


En hel massa snö har vi här uppe också.

Men men, nu ska jag nog ta en tupplur. 

Ovido - Quiz & Flashcards