Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin - 30 augusti 2011 08:48

Hej hå!


Nu har jag inte skrivit något på väldigt länge. Har inte haft lusten alls.



Under de senaste två veckorna har jag varit en phösare. 
Det är en person som går omkring i sin studentoverall, mössa och solglasögon. Man har denna outfit för att vara anonym och visa att det inte handlar om oss. Utan om nollorna. De nya studenterna som ska börja läsa på universitetet.

Vi phösare tar hand om nollorna under nolle-perioden. Försöker göra så att de får en bra sammanhörighet med klassen och att de ska kunna hitta på skolan.


Det var en riktigt rolig tid. Även om vår phösargrupp var lite snurrig.

Jag skriver mer om denna period en annan gång. Orkar inte riktigt nu.



För tillfället sitter jag på min första föreläsning för året.
Lite tröttsamt måste jag säga.

Läraren pratar ganska mycket om sina barnbarn :/
När hon borde gå igenom litteraturlistan bättre.. Jaja..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards