Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Elin - 22 augusti 2009 19:09

Imorgon är det min sista schemalagda jobbdag. 

Kommer kännas lite konstigt att inte jobba mer där.. eller..?

Dom kommer säkert ringa när någon är sjuk. Verkar som om det är svårt att få in vikarier.

Men jag kommer helt klart tacka ja.


Annars så vill jag bara att lönen ska komma in. Så jag kan åka hem till Stöde en sväng.

Längtar efter att få träffa familjen. Och helst morfar..

Han har dåligt hjärta den goa gubben. Vill hem och bara sitta en hel dag med honom och prata. Om allt och ingenting.

För min morfar är den bäste av som alla! Så det så!


Sedan vill jag krama om bessan. Vovven hemma som är dålig också.

Lillvovven.. :(



Har nyss bakat muffins till jobbet. Eftersom det är sista dagen. Då vill man ju göra sig lite poppis och bjussa på fika :P Haha.. nejdå. Jag ville vara snäll bara.


Andreas har sina kompisar, Linus och Jonas här. De ska hänga, dricka öl. För att senare gå vidare till någon fest. 

Ovido - Quiz & Flashcards