Alla inlägg den 12 november 2009

Av Elin - 12 november 2009 23:45

Blev som bio idag istället för morgondagen.

Zombieland.. En ganska bra film. Sevärd och man var glad när man gick därifrån.


Annars är min kusin borta.

Hoppas han dyker upp snart....

Av Elin - 12 november 2009 12:54

Är tvättdag idag :(

Tråkigt med tvätt!


Har annars pratat lite med min handläggare på arbetsförmedlingen. Som sa att jag måste vara inskriven i jobbgarantin för att få praktisera.

Det dröjer alltså till början av december.

Jobbigt.. nu när man är sugen på att göra något. Så ska man behöva följa en mamma regler.

Men sånt är livet.


Fått två dagar med jobb. Den 20 och 21 november.

16-21 och 7.30- 16. Känns bra.


Dom ringde och fråga om jag ville sitta vak. Men känner min inte redo för det ännu.



Annars blir det troligen bio i morgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards