Alla inlägg under september 2009

Av Elin - 23 september 2009 10:16

Kan säga att jag och Andreas haft tur i oturen inatt.

21 bilar på parkeringen utanför oss, har fått ett eller två av sina däck punkterade. Men vår bil hade inte blivit vandaliserad. Utan klarat sig. Tur för oss, otur för dom andra.


Men att man inte hört något. Vår lägenhet ligger ju precis vid parkeringen där det hände.

Jaja, jävla idioter i alla fall. Hoppas någon har sett dom/den som gjort de. Så dom åker fast.

Av Elin - 22 september 2009 21:52

Då var denna dag snart över.

Varit och fixa nya p-piller. Känns bra att ha det hemma.


Blev stan en sväng med Andreas också.

Köpte näsdukar och plastpåsar. Är man inte vuxen så säg?

Av Elin - 22 september 2009 08:05

Jag hatar att jag inte kan sova ordentligt när jag har mens.

Idag vaknade jag klockan 07 och kan inte somna om.

Skit säger jag bara.


Idag står nog städning på schemat. Kanske fixa nya p-piller också.

Så de blir nog bra.

Av Elin - 21 september 2009 13:14

Hej hallå!

Då har jag jobbat. Lördag, söndag, och måndag förmiddag.

Känns skönt att man kommer få lite pengar nästa månad också :)

Dessutom verkar det som om jag är långt upp på vikarielistan. För att jag jobbar så bra :P


Nu är jag hemma. Ska ringa lite samtal. Sedan kanske diska och städa lite. Bara den dumma mensvärken ger med sig. Lite choklad kanske gör susen :)

Av Elin - 19 september 2009 06:04

Nu ska jag iväg och jobba.

Jobbigt att kliva upp såhär tidigt. Usch usch!

Men bara att häva sig upp ur sängen och jobba. Pengar :)

Av Elin - 18 september 2009 18:03

Bessan fick somna in igår, torsdagen den 17/9- 09

Kommer sakna den hunden :*(

Av Elin - 14 september 2009 09:08

Vi ska ta bort Bessan :*(

Hon mår inte bra och ingen vill se henne lida.

Har redan släppt några tårar.

Kommer bli oerhört tomt utan våran vovve. Tur att vi har Jonna som kan pigga upp senare.


Hatar detta.. men är ett måste. :(

Av Elin - 11 september 2009 09:56

Hej hej! Jag är fortfarande hemme i Stöde :)

Finns kanske inte allt för mycket att göra på dagarna. Men ändå skönt att vara hemma en sväng.


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på att skriva om.

Så det får vara så länge. Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards